امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

..............

1393/2/9 15:06
نویسنده : مامان وبابا
251 بازدید
اشتراک گذاری

مامان من وقتی با لپتاپ کارمیکنه من باید نظارت داشته باشم

نمیشه که من در جریان پست ها نباشم

برای همین موس رو میدم دست مامانم میگم شما برو بشین پشت سرم کارهاتو بکن

منم بدون هیچ اذیتی اینجا میشینم و نظارت فنی و اخلاقی رو انجام میدم

مامان یه چایی هم برای من بیارلطفا....

ای داد ای فریاد

مامان به دادم برس یکی داره موهامو میکشه

الانه که از رومیزبیفتم

کمککککککککککککککککککک

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نیما
7 اردیبهشت 93 12:40
به به چه پسرخوبی. از الآن فعال شدی
مامان وبابا
پاسخ
مامانم خيلي منو كنترل ميكنه وگرنه من تا الان يه هكر ميليونر بودم (به شدت به گوشي وكامپيوتر علاقه نشون ميده)